خلاصه کتاب: آشناسازی مهم است

آنچه در چکیده کتاب «آشناسازی مهم است، نوشته دونا وبر» می‌آموزید

شرکت‌هایی که مشتریان خود را نادیده می‌گیرند، نباید از رفتن آن‌ها به سمت شرکت‌های دیگری که مدام دنبال جذب مشتریان هستند، غافلگیر شوند.

هیچ‌کس دوست ندارد نادیده گرفته شود، به‌خصوص اگر خریدار خدمات پیچیده، نرم‌افزار‌ها یا فناوری‌های پیشرفته‌ای باشد که نصب و استفاده از آن‌ها دشوار است.

مشتریان ناامید این محصولات را رها کرده و آن‌ها را در کمدهایشان بایگانی می‌کنند.

به نظر مدیرسبز دونا وبر روش آموزش به مشتریان و حفظ آن‌ها را به‌دقت توضیح می‌دهد تا بتوانید یک برنامه آشناسازی تهیه کنید که به سوالات مشتریان پاسخ دهد و نارضایتی احتمالی آن‌ها را از بین ببرد.

 

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو الماسی شوم!

نوشته خلاصه کتاب: آشناسازی مهم است اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.


منبع: modiresabz.com

پیام بگذارید